facebook instagram
CONTACT ✉ Jointy&Croissanty

Obserwuje

poniedziałek, 20 listopada 2017

navy shearling jacket and embroidered jeans










PL: Zimno, wiatr i deszcz nie wpływają na mnie najlepiej, momentalnie odechciewa mi się eksperymentować ze strojem, ubieram się tak, aby przede wszystkim nie zmarznąć. Na szczęście w mojej szafie nie brakuje ciekawych i ciepłych okryć wierzchnich, jak chociażby ten kożuszek, który choć wygląda dość niepozornie całkiem nieźle chroni przed zimnem. Klasyczne czarne rurki zastąpiłam haftowanymi, zamiast szalika założyłam ulubioną czerwoną bandamkę (w końcu kożuszek ma taki kołnierz, że mogłam sobie na to pozwolić). Niby prosta całość, a jednak nie do końca. Jak Wam się podoba?

Kożuszek: no name
Sweter: no name
Spodnie: no name
Buty: no name

ENG: Cold, wind and rain don't affect my mood positively. Immediately I lose the willingness to experiment with the outfits, my main goal is to feel cozy and warm. Fortunately, I have quite a few outerwear which are warm and interesting, like this faux shearling jacket, which very well protects from the cold. I replaced classic black skinny jeans by these embroidered, instead of a scarf, I put on a favorite red bandana - it was possible thanks to this large collar of the jacket. That outfit might seem simple but accessories are key to make it a little bit original. What do you think about this set?

Jacket: no name
Sweater: no name
Jeans: no name
Boots: no name

51 komentarzy:

  1. Prześliczny jest ten kożuszek i spodnie:) cudownie wyglądasz:)
    Klik: 30,25; sweter i spodnie widzę że już wyprzedane :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię haftu na spodniach, ale ten u Ciebie mnie po prostu zauroczył!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam takie kurteczki:) wyglądasz jak zawsze fantastycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny ten kozuszek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama mam podobny kożuszek zakupiony kilka lat temu. uwielbiam go!

    OdpowiedzUsuń
  6. You always wear the most interesting pieces, this shearling jacket and embroidered jeans look so good together.

    www.busyandfab.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie Kochana :) sweterek i spodnie już wyprzedane, a ten kożuszek już dawno temu zamówiłam i nie dotarł do mnie :/ szkoda :)kliki

    OdpowiedzUsuń
  8. Your embroidered jeans are stunning. This look rocks dear!
    xx

    http://www.mybeautrip.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie :)kliki
    https://fashionmmens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam podobny kożuszek z Bershki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam hafty, świetna kurtka i spodnie

    OdpowiedzUsuń
  12. This is such a fierce look! I love your embroidered jeans! And I love your hair too!

    Vivian x

    www.viviantse.net

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale świetna stylizacja :) super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. przeee mega świetna stylizacja, bardzo kobieca ale z pazurem <3


    http://angelaendzel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Those pants are so cute!! I love the embroidered flower.
    http://sugarcoatedbears.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. I loved your outfit, because I love shearling jackets and I loooove embroidered jeans! Your bandana as a neckerchief is also so sweet and you look very very beautiful! Hope you have a lovely week!
    DenisesPlanet.com

    OdpowiedzUsuń
  17. looks to be very cold where you are, love that jacket though looks so warm and cosy!
    Pam xo/ Pam Scalfi♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Te spodnie są rewelacyjne. Założenie bandamki na szyje, to fajny pomysł na to, by stylizacja była bardzo spójna (góra z dołem) :) Jak zwykle super :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam tą samą kurteczkę, ale żałuję że nie wzięłam większego rozmiaru :) 30,25 klik swetry,klik spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Całość wygląda bardzo ładnie i spójnie :) Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny look. Genialna kurtka. Jak zawsze mega stylowo!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ooo, mam ten sam kożuszek :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  23. This outfit is fabulous!! I love your jacket, and the embroidered details on your pants are perfect! Hope you're having a wonderful week! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Co tu tutaj dużo mówić!? Wygądasz rewelacyjnie Kochana ! Po raz kolejny zachwycasz mnie swoją stylizacją :* Spodnie są po prostu świetne :* Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  25. I love your style here, and the faux Shearling jacket looks amazing! xx/Madison
    FASHION TALES

    OdpowiedzUsuń
  26. Spodnie i bandamka! :) Nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja nie cierpię jesieni i zimy, jedyny plus widzę w tym, że rzeczywiście fajnie można pokombinować z okryciami wierzchnimi i super ubrać się na cebulkę :)
    Bardzo podobają mi się portki i kożuszek <3
    szkoda, że moj przyszedl za mały i za krótki grrrr :/

    30,25$, lovelywholesale spodnie i sweterki

    OdpowiedzUsuń
  28. świetnie wyglądasz kochana! bardzo mi się podobają spodnie ;)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetnie wyglądasz 😍
    Kurtka i spodnie są rewelacyjne ☺
    Pozdrawiam
    Lili-93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Sama bym nic z tego nie ubrała, oprócz butów ale Ty wyglądasz rewelacyjnie! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  31. Super ta kuerteczka, bardzo fajny zestaw :)

    MERI WILD BLOG

    OdpowiedzUsuń
  32. Great post, dear! I'm in love with the pants with rose on it. Also, beautiful blog.

    I'm following you. Hope you could follow me, too, I'm a new blogger: chiccappuccino.blogspot.rs

    Kisses!

    OdpowiedzUsuń
  33. Love your outfit, the embroidery provides that lovely pop of colour that lifts the whole look!

    Marije | thegfguide.com

    OdpowiedzUsuń
  34. I really like your style, edgy chic <3
    http://www.agladdiary.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. świetnie wyglądasz, mega mi się podoba ten look <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Oh my, I would so love to wear this kind of outfit in cold weather. The strategic embroidery over your jeans makes this outfit interesting visually. I love this jacket style with the particular collar design. Also, it's creative that you also layer a bandana around your neck. What a cozy look. I must comment that I like the neckline of your sweater/blouse. It's very flattering :) Have a beautiful weekend my sweet friend <3

    OdpowiedzUsuń