facebook instagram
CONTACT ✉ Jointy&Croissanty

Obserwuje

niedziela, 28 stycznia 2018

czerń i hafty






PL: Dużo czerni tym razem. Skórzane spodnie 'marchewki' z wysokim stanem i paskiem w talii, haftowany sweter z bufiastymi rękawami i botki w szpic. Prosty, ciepły i wygodny zestaw. 

Sweter, spodnie, buty: no name

ENG: A lot of black again, tied at the waist faux leather pants, embroidered sweater and khaki pointy toe ankle boots. Simple outfit, comfy and cozy outfit.

Sweater, pants, boots: no name

51 komentarzy:

  1. Świetne spodnie i sweter:) cudownie wyglądasz:*
    91,16; spodnie:*

    OdpowiedzUsuń
  2. jak ślicznie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweter wygląda świetnie. Piękne hafty. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się kolor i ilość drewna i wydaje mi się, że ta lampa i drewno świetnie się zgrają ;) ! Chyba najważniejsze czuć się dobrze w swoich 4 ścianach! Oczywiście sweter świetny ;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne wiązanie mają te spodnie, nie da się ukryć, że nadają całej stylizacji uroku. ;) a lampa bardzo fajna, rewelacyjnie będzie pasowała do tych drewnianych wnętrz. :)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się marzy wnętrze z drewna *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna stylizacja, Bluzka skradła moje serce.

    Zapraszam do siebie,
    Miłego wieczoru, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  8. Pojęcia nie miałam że ten sklep sprzedaje lampy €21.98. Wyglądasz fantastycznie w tych spodniach, nie dziwię się że już są wyprzedane ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialna lampa, pasowała by mi do pokoju.
    Obserwuje i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz w tej stylizacji po prostu świetnie. Lampa wpadła mi w oko, fajnie wygląda!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. wow wyglądasz fenomenalnie;) a spodnie są mega!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna ta lampa, fajnie że można ją na dwa sposoby mocować i jest duży wybór kolorów, każdy znajdzie coś dla siebie :)Jak zawsze stylizacja rewelacja :) :***

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny kawałek wnętrza, lampa idealnie wpisuje się w ten styl. Piękne są teź te dodatki florystyczne na sweterku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. super wyglądasz a lampa ma fajny klimat jest prosta ale nowoczesna

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie pasuja mi do calosci buty ale spodnie i bluzka to rewelacja <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie wyglądasz 😍
    Wnętrze również bardzo ładne 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  17. Love your style. I like that top and boots too. You look gorgeous. I wanted to try such pants, but i don't think it will suits me .
    https://clickbystyle.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  18. I really liked your flowery sweater. Beautiful outfit!

    https://heyimwiththeband.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna lampa :) A zestaw bardzo stylowy, zwłaszcza te spodnie przyciągają uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyglądasz obłędnie w tym zestawieniu- te spodnie i ta bluzka sa mega

    OdpowiedzUsuń
  21. I simply loooved the outfit, the top (I love everything with embroidery, flowers, folk motives!), loved the pants and boots! The lamp is really nice, I am an enthusiast of decor! You look always so polished up and beautiful! Hope you have a very nice week!
    DenisesPlanet.com

    OdpowiedzUsuń
  22. ładna ta lampa i zestaw również świetny

    OdpowiedzUsuń
  23. Beautiful outfit! I love your sweater, the embroidery is so pretty. And the lamp is fabulous! It looks great in your home! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. This outfit is really fantastic, I simply love the shirt, the flower embroidery is very cute. The pants are very cool, you really rock this look girl.
    Wish you a beautiful evening.
    Greetings,
    Flo

    OdpowiedzUsuń
  25. I sweterek i spodnie są niebanalne! A lampa - cudna! <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Kurczę, to ja nie wiedziałam, że oni mają również gadżety do domu :D
    aaaaa piękna jest ta lampa- w ogóle wpadłam obczaić w całości te super portaski, bo na fb mało je widać, a przy okazji dojrzałam niesamowicie piękny klimat Wasze mieszkania aaaaa <3
    kiedyś koniecznie kochana musisz pokazać je w całości <3 cudowne !

    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ciekawa ta lampa :) w tego typu sklepach mają fajne rzeczy do domu :) Ja mam kilka z rosegal. Zaś co do stylizacji - cholernie mi się podobają Twoje spodnie!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  28. JUż ta Boazeria mi kiedyś wpadła w oko, jest niesamowita tak jak piszesz kłania mi się tutaj styl Skandynawski ! Kochana co nie założysz to wyglądasz znakomicie ! Jesteś cudna :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Genialnie wyglądasz, a lampa jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  30. sweter jest boski :) cudnie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  31. In love with this shirt!

    zlatapetrenko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. I've the same sweater and I'm in love with it. Great combo dear!
    xx

    http://www.mybeautrip.com

    OdpowiedzUsuń
  33. You look awesome in the outfit. I love your sweater, the embroidery is so pretty. And the lamp is superb. It looks great in your home:)
    Home Depot Coupons

    OdpowiedzUsuń
  34. Love the outfit and the embroidery on the top! I bet your apartment looks beautiful!
    Pam xo/ Pam Scalfi♥

    OdpowiedzUsuń
  35. Amazing post my friend ❤️You are so beautiful 😊

    OdpowiedzUsuń
  36. Your new lamp looks really cute! Got a similar one for my desk and I love it. Wishing you a great week! xx

    Andreea,
    http://couturezilla.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo ładna lampa, klimatyczna :) Zestaw też ładny, pasuje Ci ten styl.

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetna lampa, bardzo lubię takie klimaty :) 91,49

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetną lampę wyczaiłaś - bardzo w moich klimatach, nawet nie wiedziałam, że Newchic ma taki dział:). Sweter też ekstra.

    OdpowiedzUsuń
  40. You are so beautiful! I love this outfit especially your pants!

    Sincerely,

    Aiko
    aikocunanan.com

    OdpowiedzUsuń
  41. You look so chic babe.
    I love your embroider top.

    Much Love, Jane | The Bandwagon Chic
    New Vlog Entry!

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo fajna ta lapma, u mnie co prawda by nie pasowała, bo jest zbyt nowoczesna, ale u Ciebie będzie wyglądać genialnie jak już ją założycie. Ten sweterek masz super;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Super wyglądasz! Lampa bardzo mi się podoba. Właśnie coś takiego mi się marzy. Styl retro w wydaniu minimalistycznym i surowym. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  44. WOW!! I love your outfit and the lamp of course
    kss
    =)
    New post up in my Lifestyle Blog !

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetnie :) ładna lampka :)pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  46. Congratulations on your new flat! It looks really beautiful as I love that industrial Scandinavian vibe. That lamp suits those walls. It looks super! You look fantastic in this black outfit in your home sweet home. Super happy for you and I hope you will have fun decorating :D x

    OdpowiedzUsuń